ja goed in het begin een beetj...
ja goed in het begin een beetje krap dan denkend aan fabrieksfout doch bij het inlopen een bevredigender gevoel merci
Bewertungen und Rezensionen helfen Kunden, mehr über unsere Produkte, Dienstleistungen oder Erfahrungen zu erfahren.
Alle Bewertungen werden vor der Veröffentlichung geprüft. Standardmäßig werden die neuesten Bewertungen zuerst angezeigt.
ja goed in het begin een beetje krap dan denkend aan fabrieksfout doch bij het inlopen een bevredigender gevoel merci
Beste,
Bedankt voor je feedback. Heel fijn om te lezen dat u tevreden bent met uw aankoop!
Dit helpt ons tevens om de kwaliteit van onze producten en diensten te blijven garanderen.
Hopelijk tot binnenkort op onze website of in één van onze…