De verzending en ontvangen duu...
De verzending en ontvangen duurde heel lang, ruim drie weken. Ik ontving ook de verkeerde kleur jas. Ook is de jas niet zo warm als ik had gehoopt, had hem gekocht voor echt winterweer op vakantie, maar helaas, het is meer voor Nederlandse natte winters. Verder wel een goed gemaakte jas. Ik bestel niet meer via partners van Decathlon. Bij Decathlon

