Chaussure de randonnée
Taille très bien, j'ai pris ma taille du 39 et elle me vont parfaitement, très agréable à porter, légère et les couleurs ( violette pour ma part) sont très belle. Je recommande ces chaussures
- Preis-Leistungs-Verhältnis
Bewertungen und Rezensionen helfen Kunden, mehr über unsere Produkte, Dienstleistungen oder Erfahrungen zu erfahren.
Alle Bewertungen werden vor der Veröffentlichung geprüft. Standardmäßig werden die neuesten Bewertungen zuerst angezeigt.
Taille très bien, j'ai pris ma taille du 39 et elle me vont parfaitement, très agréable à porter, légère et les couleurs ( violette pour ma part) sont très belle. Je recommande ces chaussures
Confortable et légère
Een van de veterlussen was los. Vanuit decathlon was de enige service stuur maar terug. Alleen het model was niet meer beschikbaar om nieuw te bestellen. Vanuit duurzaam oogpunt staat dat ons überhaupt tegen.
We hebben ze laten maken bij de schoenmaker voor 13e maar een compensatie Vanuit decathlon was niet mogelijk.
Spijtig
Degelijke wandelschoenen
Wygodne, szczególnie w okolicach kostki.
Past perfect, wel 1maat groter genomen zodanig dat ik Wandelsokken kan dragen. Levering vroeger dan aangegeven 👍
Beste,
Bedankt voor je feedback. Heel fijn om te lezen dat u tevreden bent met uw aankoop.
Dit helpt ons tevens om de kwaliteit van onze producten en diensten te blijven garanderen.
Hopelijk tot binnenkort op onze website of inéén van onze…